Játékosokat keresek, Saját szabályrendszer/világ teszteléséhez...

Az az álmom hogy alkossak egy olyan játékot ahol…

Ahol teljesen személyre szabható, hogy kicsoda micsoda a karakter, nem korlátoznak be sablonok vagy kasztok, de mindezt úgy, hogy ne kelljen többszáz oldalnyi leírást átolvasni annak érdekében hogy optimális és életképes karaktert tudjak alkotni, mégis kellően behatárolt legyen ahhoz, hogy egyből látható legyen az adott karakter koncepciója.  

Ahol a harc érdekes… taktikus… és izgalmas.  Társasjáték szerű!

Ahol az sem veszi elő a mobilját aki éppen nem cselekszik…

Ahol a legyőzendő ellenfél nem egy idióta homokzsák, hanem egy cselekvő valami.

Ahol minden harcban résztvevő Karakternek sajátos egyedi küzdési stílusa és technikái vannak.  Lehet, hogy tankol, de nem azért tankol, mert ez a szerepköre, hanem azért mert azzal foglalkozik, hogy visszatartsa az ellenséged, de bármikor csinálhatna mást is…

Ahol minimális a „megyek ütök” faktor a harcosoknál, és nem csak a varázshasználók tudnak érdekes hatásokat létrehozni.

Ahol a fejlődés nem úgy van megoldva, hogy nő egypontérték a karakterlapodon, hanem tényleg tanulsz valami ujjat is.

Ahol szintlépésnél a régi képességeid nem válnak feleslegessé, és nem az van, hogy egyes szinten ezt tudod, kettes szinten ezt, és a sokadikon meg valami sokkal erősebbet, hanem folyamatos a fejlődés, de minden szinten érezhető.

Ahol a mágiát nem úgy oldják meg, hogy eléd rak a szabálykönyv 100 oldalnyi varázslatot, de nem is úgy hogy kapsz 5 kitolható képességet, mert azt „egyszerű kezelni” és az első egylövetű kampány után megunod az egészet.

Olyan játékot szeretnék, ahol a harcok folyamán tényleg kell gondolkodni, ahol nem állhatsz hozzá úgy hogy „ez csak egy goblin”, ahol számit, hogy hová állsz, hogy helyezkedsz… mindezt úgy, hogy a ne a kockadobálással menjen az idő hanem tényleg gondolkodni kelljen…

Szeretnék egy olyan rendszer ahol élvezetes lemesélni egy harcot, nem kell három külön könyv hozzá, és nem kell megjegyezzem, hogy milyen unalmas bónuszt ad a #karmol tag az NPC leírásában.

Ahol magas szinten nem az van, hogy vagy az első körben lespykeoljátok a bosst, vagy a következő kören meghal egy játékos karakter.

 

Úgy gondolom, ennek egy részét megvalósítottam... ezt kéne tesztelni...

A Világ Hangulatra középkori fantasy, mágiával, fantasy fajokkal de mindez inkább folklore stílusban mintsem hagyományos high magick fantasyban.

Platform: 
Discord
Mit keresel?: 
Játékos
Kalandmester
Státusz: 
Új játékhoz
Életkor: 
19-30
30-40
40 felett
Játékok
Nem listázott RPG: 
Saját rndszer
Figyelem: 

Egyes elérhetőségek bejelentkezés után válnak láthatóvá.